Profil budějovického klubu na sociální síti facebook má již velkou tradici. Informace z Dynama touto cestou sleduje více než 3000 fanoušků, kteří se navíc aktivně zapojují do diskuze o svém klubu. Aby nabídka využívání základních sociálních sítí byla kompletní, registroval si klub také svůj profil na twitteru a stále častěji využívaném Googlu+.
Každá ze sociálních sítí má své výhody a přednosti. V České republice
nejpopulárnější Facebook bude i v budoucnu fungovat stejně tak, jako
fungoval nyní. Vedle základního zpravodajství, které se najde i na klubovém
webu, mohou fanoušci na facebooku sledovat online informace i fotografie z
aktuálně hraných domácích a venkovních zápasů, zajímavá videa vztahující se k
Dynamu a zároveň se mohou účastnit soutěží o nejrůznější ceny. Oproti klubovému
webu, který má být objektivní a spíše konzervativní, se na facebooku mohou
objevovat i informace o nejrůznějších nefotbalových věcech vztahujících se k
budějovickému klubu.
Facebookový profil Dynama naleznete
ZDE.
Na podobném principu pracuje také stále oblíbenější Google+. Ten má ale
jednu velice zajímavou funkci, kterou by klub rád fanouškům nabídl k využívání.
Prostřednictvím Google+ je možné uspořádat videokonference, kterých se může
zúčastnit až deset lidí najednou. Tuto funkci žádný podobný server nenabízí a
právě proto se Dynamo rozhodlo, že tuto funkci nabídne fanouškům k dispozici
tak, že jednou za čas pozve některého z fotbalistů (nebo případně i trenéra) k
PC a uspořádá pro fanoušky videokonferenci, během které se budou moci příznivci
klubu moci ptát osobně přímo zástupce klubu z očí do očí. Svůj profil na
sociální síti Google+ má v ČR nyní více než 300 tisíc uživatelů.
Profil Dynama na Google+ naleznete
ZDE.
Celosvětově druhou nejpoužívanější sociální sítí je Twitter, který má po
světě celkem více než 500 milionů uživatelů (facebook má ještě o tři sta milionů
uživatelů více). Stále více uživatelů má twitter také po České republice a právě
proto se budějovický klub také rozhodl rozjet svůj profil na této síti. Twitter
je oproti facebooku a Google+ přeci jen trochu jiný a klubový profil Dynama tak
bude především v krátkých zprávách informovat o nejdůležitějších novinkách v
klubu a zároveň bude přinášet online informace z probíhajících zápasů.
Twitterový profil Dynama naleznete
ZDE.
Cíle fungování jednotlivých profilů jsou jasné. V poslední době se výraznou měrou zvýšil zájem o Dynamo a zástupci klubu se snaží touto cestou podpořit zvýšení fanouškovské základny. „Naším současným největším cílem je pokusit se v dohledné době uspořádat videokonferenci s některým z hráčů Dynama na síti Google+. K tomu ale potřebujeme co možná největší počet registrovaných fanoušků,“ říká obchodní a marketingový manažer Dynama Radim Šupka. Pokud máte zájem se zúčastnit historicky prvního videorozhovoru s hráčem Dynama, tak neváhejte a registrujte se na Google+ nebo přidejte již svůj vytvořený profil do kruhu SK Dynamo České Budějovice.
Jednotlivé profily budějovického Dynama na sociálních sítích jsou snadno vyhledavatelné, pokud si chcete ale svou práci ulehčit, stačí vstoupit na oficiální klubový web www.dynamocb.cz a tam bez problémů najdete odkazy na všechny tři zmiňované sociální weby.
V posledních dnech a týdnech došlo také úpravě Youtube kanálu Dynama
České Budějovice, na kterém běží populární TV Dynamu. Na tomto youtube kanálu
mohou fanoušci Dynama sledovat aktuální videoreportáže vztahující se k
jednotlivých domácím i venkovním zápasům. Nechybí ani sestřihy ze zápasů na
Střeleckém ostrově nebo videa z tiskových konferencí. V následujícím kalendářním
roce by měla i TV Dynamo doznat dalších změn a ke shlédnutí budou i další videa
o Dynamu nejen s vyloženě fotbalovou tématikou.
Youtube kanál Dynama naleznete
ZDE.