Zatímco fotbalisté zvládli zápas proti Třinci na jedničku, příchozí fanoušci na Střeleckém ostrově s některými věcmi úplně spokojeni nebyli. Jako problém se ukázaly fronty u hlavní pokladny, rezervy mělo také občerstvení a fanshop. Klub bude dělat vše pro to, aby se při dalších zápasech situace zlepšila!
Fronty u pokladen
Stejně jako v minulé sezoně byly otevřené čtyři pokladny. Dvě u východní tribuny (jedna z toho je dle regulí FAČR vyhrazena pro fanoušky hostů), jedna u severní tribuny (vstup od řeky od Würthu) a jedna u hlavní brány (z ulice E. Pittera). Právě u hlavní brány došlo k tomu, že se u pokladny tvořily dlouhé fronty. Fanoušci, kteří přišli i s dostatečným předstihem, v některých případech nestihli začátek zápasu. Klub se všem těmto fanouškům moc omlouvá a pro další domácí zápas zajistí, aby alespoň v nejexponovanějším čase byly u hlavní brány otevřené minimálně dvě pokladny.Stánky s občerstvením
Na stadionu jsou během zápasu otevřené čtyři stánky s občerstvením a navíc je možné občerstvení zakoupit i na Rodinné tribuně. Tento počet stánků se dlouhodobě jeví při návštěvách okolo 1000 diváků jako dostačující. Problém byl při zápase s Třincem spíše personální. Stánky s občerstvením má v pronájmu externí firma a klub bude na provozovatele apelovat na to, aby se zvýšil počet obsluhy a aby se tak urychlilo odbavování zákazníků u stánků.Fanshop
Kritické hlasy se ozývaly také na téma fanshopu. Ten byl v minulé sezoně přesunut do jižní tribuny, a to především z důvodů zavedení EET. Přímo ve fanshopu musí být totiž terminál, přes který musí být zákazníkům vytištěn doklad. Jako nejrozumnější řešení se tak jevil přesun fanshopu do jižní tribuny na sekretariát. Jako problém se dlouhodobě ukazuje, že fanoušci sedící na východní tribuně nemohou vzhledem k neprůchodnosti stadionu fanshop navštívit. Oddělenost východní tribuny je součástí projektového řešení stadionu a není možné z bezpečnostních důvodů zajistit průchodnost. Klub si ale uvědomuje zájem fanoušků na východní tribuně o nákup suvenýrů a bude intenzivně hledat možnosti, jak v budoucnu otevřít stánek se suvenýry i v prostoru východní tribuny. Vzhledem ke zmiňovanému EET se bude ale jednat o technicky i finančně náročné řešení, a tak klub žádá fanoušky o trpělivost.Vážíme si zpětné vazby ze strany fanoušků a na veškeré podněty se snažíme reagovat tak, abychom uspokojili potřeby všech, kteří na domácí zápasy Dynama v průběhu sezony dorazí. Omlouváme se za vzniklé problémy a děkujeme za pochopení.