Hráči Dynama se zapojili do projektu Run Blue společnosti Volkswagen. Cílem projektu je uběhnout na běžeckém páse instalovaném do pěti showroomů vozů Volkswagen co nejvíce kilometrů. Vítězný showroom získá pro své město nové dětské hřiště
Run Blue 2014

Společnost Porsche České Budějovice, člen sítě Porsche Inter Auto CZ a autorizovaný prodejce vozů značky Volkswagen se zapojila do soutěže „Auta poháněná srdcem“. Soutěž, která je součástí projektu „Run Blue.“ společnosti Volkswagen, startuje 31. března symbolických 42 dní před startem jubilejního dvacátého Volkswagen Maratonu Praha. Vítězný showroom získá pro své město výstavbu dětského hřiště od společnosti Volkswagen.

„Naše společnost je pyšná na svou účast v této soutěži, která podporuje zdravý životní styl. Věříme, že díky nasazení našich zaměstnanců a vysokému počtu návštěvníků našeho showroomu Volkswagen vybojujeme pro naše město další dětské hřiště,“ říká Josef Kiselica, ředitel Porsche České Budějovice.

Run Blue 2014

Soutěž „Auta poháněná srdcem“ pro běžeckou i širokou veřejnost, která je součástí projektu „Run Blue.“, startuje 31. března u pěti autorizovaných prodejců Volkswagen po celé České republice. V showroomech Volkswagen všech pěti prodejců včetně společností Porsche České Budějovice a Porsche Brno jsou od tohoto dne instalovány běžecké pásy. Úkolem návštěvníků je uběhnout nebo ujít na běžeckém pásu libovolnou vzdálenost přesahující sto metrů. Na rychlosti nezáleží. Jediné, co se počítá, jsou uběhnuté metry. Běžecké trenažéry jsou napojeny na dotykovou obrazovku s počítačem, na které se zobrazuje aktuální uběhnutá vzdálenost běžce i celého showroomu.

Run Blue 2014

Platforma „Run Blue.“ byla spuštěna symbolických 42 dní před startem Volkswagen Maratonu Praha, jenž se letos poběží již po dvacáté. Aktuální stav soutěžících jednotlivých showroomů se průběžně zobrazuje na webu www.runblue.cz. V předvečer maratonu se načítání metrů zastaví a soutěž bude vyhodnocena.

Soutěžící mohou svým sportovním výkonem přispět na dobrou věc, protože ve městě vítězného showroomu nechá Volkswagen postavit dětské hřiště, jehož základna bude zhotovena z granulátu, který se vyrábí z použitých nebo vadných pneumatik, tedy plně v souladu s filozofií „Think Blue.“

Další odměna čeká na tři soutěžící z každého showroomu, kteří se nejvíce přiblíží správné odpovědi na tipovací otázku „Kolik metrů se celkem uběhne během soutěže ve všech pěti showroomech?“. Vítězům budou předány dárkové sety. Hlavní cenu – horské kolo Volkswagen – obdrží autor nejpřesnějšího tipu z vítězného showroomu.

Název „Run Blue.“ vznikl spojením názvů „RunCzech“ a „Think Blue.“. Projekt „Think Blue.“ naplňuje filozofii značky Volkswagen založenou na šetrném přístupu k životnímu prostředí, jehož přirozenou součástí je i zdravý životní styl včetně běžeckých aktivit.